Kanapka z kurczakiem i małżeństwa homoseksualne. Historia jednej wypowiedziKanapka z kurczakiem i małżeństwa homoseksualne. Historia jednej wypowiedziKanapka z kurczakiem i małżeństwa homoseksualne. Historia jednej wypowiedziKanapka z kurczakiem i małżeństwa homoseksualne. Historia jednej wypowiedzi
Jesteś marką masową? Unikaj skrajnie konserwatywnych wypowiedzi (źr. a.abcnews.com)

Kanapka z kurczakiem i małżeństwa homoseksualne. Historia jednej wypowiedzi

Kanapka z kurczakiem i małżeństwa homoseksualne. Historia jednej wypowiedzi
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Lepiej potknąć się nogą niż językiem – głosi przysłowie arabskie. O potknięciu, a nawet czymś gorszym może mówić amerykańska sieć restauracji Chick-fil-A, która przez jedną wypowiedź stanęła u progu kryzysu.

A wszystko zaczęło się od wywiadu, jakiego Dan Cathy, CEO firmy udzielił serwisowi The Baptist Press. „Wspieramy rodziny w biblijnym tego słowa znaczeniu – oznajmił Cathy. – Jesteśmy w związkach z naszymi pierwszymi żonami. Dziękujemy za to Bogu” – dodał. Okazało się, że w USA, gdzie małżeństwa homoseksualne są ważnym elementem walki politycznej, taka wypowiedź nie może przejść bez echa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja