Jezus zbawia i chroni dane - Marketing przy Kawie
Jezus zbawia i chroni daneJezus zbawia i chroni daneJezus zbawia i chroni daneJezus zbawia i chroni dane

Jezus zbawia i chroni dane

Jezus zbawia i chroni dane
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

Religijne motywy w reklamie zapewne niedługo zaczną być tak samo naturalnym elementem, jak szczęśliwa rodzina pałaszująca margarynę na śniadanie czy utytłany w błocie przedszkolak z reklamy superproszku. Na razie jednak wszystkie znaki na niebie, ziemi i billboardach wskazują na to, że marketing plus sacrum wciąż równa się kontrowersje. Za przykład niech posłuży niedawna historia pewnych billboardów z Sandton w Republice Południowej Afryki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja