Jestem na czasie – jak Nikon trafia w najlepszy momentJestem na czasie – jak Nikon trafia w najlepszy momentJestem na czasie – jak Nikon trafia w najlepszy momentJestem na czasie – jak Nikon trafia w najlepszy moment
Użytkownicy podejmują tematy, marka doradza technicznie (kadr z „I Am Generation Image”, Nikon)

Jestem na czasie – jak Nikon trafia w najlepszy moment

Jestem na czasie – jak Nikon trafia w najlepszy moment
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

W świecie, który komunikuje się za pomocą obrazów, jak na ironię coraz mniej do powiedzenia mają producenci aparatów fotograficznych. Każdego dnia więcej zdjęć robionych jest iPhone’em niż jakimkolwiek aparatem. Czy wobec tego zostały jeszcze jakieś ciekawe ujęcia dla producentów lustrzanek? Nikon przekonuje, że tak. Próbuje się wyróżnić, inspirując fotografujących, by swymi aparatami chwytali więcej i lepiej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się