Czym różni się komunikacja na Instagramie od tej na Pintereście? Jakie treści lepiej sprawdzą się w pierwszym, a jakie w drugim z tych serwisów? Poznaj też 6 podstawowych zasad tworzenia treści wizualnych do social media.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marki, które chcą dotrzymać kroku klientom w czasach mobilności, błyskawicznego i ciągłego dostępu do informacji, inwestują dziś w content marketing i kanały komunikacji typu „real time”, czyli w media społecznościowe. Poprzez social media brand wchodzi w dialog z konsumentami, słuchając opinii skupionej wokół siebie społeczności.
Firmowe działy marketingu i agencje interaktywne w pogoni za wynikami szukają sposobów zwiększania efektywności używanych narzędzi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.