Co na Pinterest, co na Instagram? Treści wizualne w content marketingu - Marketing przy Kawie
Co na Pinterest, co na Instagram? Treści wizualne w content marketinguCo na Pinterest, co na Instagram? Treści wizualne w content marketinguCo na Pinterest, co na Instagram? Treści wizualne w content marketinguCo na Pinterest, co na Instagram? Treści wizualne w content marketingu

Co na Pinterest, co na Instagram? Treści wizualne w content marketingu

Co na Pinterest, co na Instagram? Treści wizualne w content marketingu
Maciej Mazur

Maciej Mazur

-

Maciej Mazur

Maciej Mazur

Czym różni się komunikacja na Instagramie od tej na Pintereście? Jakie treści lepiej sprawdzą się w pierwszym, a jakie w drugim z tych serwisów? Poznaj też 6 podstawowych zasad tworzenia treści wizualnych do social media.

Marki, które chcą dotrzymać kroku klientom w czasach mobilności, błyskawicznego i ciągłego dostępu do informacji, inwestują dziś w content marketing i kanały komunikacji typu „real time”, czyli w media społecznościowe. Poprzez social media brand wchodzi w dialog z konsumentami, słuchając opinii skupionej wokół siebie społeczności.

Firmowe działy marketingu i agencje interaktywne w pogoni za wynikami szukają sposobów zwiększania efektywności używanych narzędzi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja