Chociaż Instagram ma około 2 mln użytkowników w Polsce, nadal pozostaje niezbadanym lądem dla wielu marek. Wyprawa na to terytorium nie przypomina rozpychania się łokciami na zatłoczonym peronie o nazwie Facebook. Na co warto zwrócić uwagę podczas tej eskapady?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Większość zainteresowanych ma poprawnie prowadzoną i promowaną stronę na Facebooku, tymczasem przebijanie się z komunikatem do użytkowników FB można porównać do upychania pasażerów w zatłoczonym tokijskim metrze w godzinach szczytu. A działania na Instagramie – do wyprawy zwiadowcy na dziki step.
Facebook zaczyna zjadać swój własny ogon.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.