Z pozoru tytuł brzmi jak semantyczny żart. W rzeczywistości taki wybór to poważna decyzja, podejmowana przez świadomie rozwijające się organizacje. Takie, które przewidują, planują długoterminowo i chcą słuchać klienta, uznając go za swojego najważniejszego szefa.Jakość wymaga odwagi, bo przecież pieniądze bezpośrednio biorą się z ilości: sprzedanych sztuk, kilogramów czy litrów. Normy wyznaczane pracownikom przez firmy i rozliczane w skali dnia dodatkowo zachęcają do natychmiastowej akwizycji, ale co za tym idzie – nie zawsze uważnej.
Dopóki jednak osiągany jest założony wynik finansowy, wiele firm przyjmuje taki styl funkcjonowania, nie odczuwając potrzeby zmian.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.