Dlaczego luksusowe prezenty nie służą kobietom do robienia wrażenia na mężczyznach? Skąd zwyczaj pakowania podarków? Co sprawia, że okres poświąteczny to dobry moment na kampanie reklamowe? Odpowiedzi na te pytania pokazują, że stosowanie prezentów w marketingu staje się coraz bardziej skomplikowane.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Motyw prezentów pojawia się w kampaniach reklamowych corocznie w połowie listopada. W tym roku choćby w spocie NC+, luźno nawiązującym do filmu „Wilk z Wall Street”.
Oto do open space’u pełnego pracowników przebierających się za świętych Mikołajów wkracza przebojowy menedżer. „Pamiętacie skarpety?” – rozpoczyna motywacyjne przemówienie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.