Jak wykorzystać prezent w kampanii marketingowej?Jak wykorzystać prezent w kampanii marketingowej?Jak wykorzystać prezent w kampanii marketingowej?Jak wykorzystać prezent w kampanii marketingowej?

Jak wykorzystać prezent w kampanii marketingowej?

Jak wykorzystać prezent w kampanii marketingowej?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dlaczego luksusowe prezenty nie służą kobietom do robienia wrażenia na mężczyznach? Skąd zwyczaj pakowania podarków? Co sprawia, że okres poświąteczny to dobry moment na kampanie reklamowe? Odpowiedzi na te pytania pokazują, że stosowanie prezentów w marketingu staje się coraz bardziej skomplikowane.

Motyw prezentów pojawia się w kampaniach reklamowych corocznie w połowie listopada. W tym roku choćby w spocie NC+, luźno nawiązującym do filmu „Wilk z Wall Street”.

Oto do open space’u pełnego pracowników przebierających się za Świętych Mikołajów wkracza przebojowy menedżer. „Pamiętacie skarpety?” – rozpoczyna motywacyjne przemówienie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się