Minikampania dezodorantu AXE oparta była na świeżym, dotychczas prawie zupełnie nie eksploatowanym pomyśle. Do promocji marki zaprzęgnięto „darowaną” Polakom wskutek zmiany czasu dodatkową godzinę. Nocną godzinę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Specjalne akcje promocyjne z okazji świąt, Dnia Matki czy stosunkowo nowych Walentynek są już powszechną praktyką. W kalendarz ten z oporami zaczyna wpisywać się również Halloween (vide Heyah, bez którego „byłoby strasznie”). Okazało się, że do promocji można wykorzystać również zmianę czasu. Tę jedną dodatkową godzinę.
31 października o godzinie 3 w nocy należało przestawić wskazówki zegarów na drugą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.