25 października ruszyła nowa kampania reklamowa sieci marketów Biedronka. Telewidzowie mogą zobaczyć trzy dowcipne spoty, które wbrew pozorom nie promują walorów smakowych dość osobliwych produktów i przetworów, ale w sprytny sposób odwracają uwagę potencjalnych klientów od tego, co niesmaczne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niesmaczne bowiem było to, co działo się ostatnio wokół koncernu Jeronimo Martins: telewizyjne reportaże i liczne artykuły prasowe na temat skandalicznych warunków pracy w Biedronkach, procesy z pracownikami o zapłatę za godziny nadliczbowe… Musiał to być dotkliwy cios dla autorów strategii marketingowej firmy. Poprzednia kampania telewizyjna pokazywała przecież, jak sprawnie pracuje się w Biedronkach, byśmy co rano mogli kupić świeże produkty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.