Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w sklepie internetowym na jego pozycję w Google?Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w sklepie internetowym na jego pozycję w Google?Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w sklepie internetowym na jego pozycję w Google?Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w sklepie internetowym na jego pozycję w Google?
Czy kupisz produkt, o którym niczego nie dowiesz się w sklepie? (fot. Pixabay)

Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w sklepie internetowym na jego pozycję w Google?

Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w sklepie internetowym na jego pozycję w Google?
Magdalena Wardęcka

Magdalena Wardęcka

-

SEO copywriter, link builder, Empressia

Magdalena Wardęcka

Magdalena Wardęcka

SEO copywriter, link builder
Empressia

Copywriterka z zawodu, ale i z pasji. W pracy lubi oceniać efekty swoich działań i wpływ treści na stronę. Prywatnie pasjonatka literatury (zwłaszcza grozy). Z wykształcenia historyczka sztuki.

Wchodzisz do sklepu wypełnionego towarem. Brak w nim jednak ekspedientów, którzy pomogą w wyborze konkretnego produktu. Nie masz również szansy, żeby pozyskać informację o składzie lub zastosowaniu. Masz poczucie, że w sklepie nie ma tego, czego potrzebujesz – i po prostu wychodzisz. Podobnie jest w sklepach internetowych, w których brakuje contentu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się