Jaki powinien być styl bloga firmowego?Jaki powinien być styl bloga firmowego?Jaki powinien być styl bloga firmowego?Jaki powinien być styl bloga firmowego?
Nie myśl, że od razu zaczniesz pisać. Na początek masz mnóstwo pracy badawczej i analitycznej (fot. Pixabay)

Jaki powinien być styl bloga firmowego?

Jaki powinien być styl bloga firmowego?
Maciej Tomczyk

Maciej Tomczyk

-

specjalista ds. content marketingu, Grupa Tense

Maciej Tomczyk

Maciej Tomczyk

specjalista ds. content marketingu
Grupa Tense

W branży od wielu lat, jednak od zawsze najbardziej związany z pisaniem. Choć obecnie trochę dalej mu do klawiatury, nadal uważa, że ciekawa treść to podstawa. Kieruje się tym w codziennej pracy, starając się zaskakiwać czymś nowym – nie tylko swoich klientów czy współpracowników. Po godzinach pracy wsiada na rower w towarzystwie ulubionej muzyki.

Samo w sobie słowo styl budzi pozytywne skojarzenia. Gdy ktoś ma styl, prezentuje pewne umiejętności, stał się w czymś lepszy od innych. Chociażby „styl gry”: każdy fan futbolu wie, czym wyróżniają się drużyny Pepa Guardioli czy Jürgena Kloppa. Style występują w kulturze i sztuce, ale dużą rolę odgrywają również w języku. I to na nim warto skupić się teraz najbardziej – bo styl dotyczy też firmowego bloga.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się