Intymność stała się towarem!Intymność stała się towarem!Intymność stała się towarem!Intymność stała się towarem!
Czy z wszystkich tematów tylko ten zachował moc wizualnej ekspresji? (reklama perfum CK One)

Intymność stała się towarem!

Intymność stała się towarem!
Sabina Sadowska

Sabina Sadowska

-

Sabina Sadowska

Sabina Sadowska

Pośladki mogą dziś reklamować wszystko: począwszy od zegarka, perfum, butów, a skończywszy na samochodach. W ostatnich latach na zachodzie Europy zapanowała moda na „porno szyk” (porno chic) i reklamy w konwencji zdjęć z pism erotycznych, z wulgarnymi pozami, prowokującymi gestami i erotycznymi aluzjami. Czy jest to tylko przejściowa moda, czy trwały skutek metamorfozy obyczajowej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja