Inspiracje, zapożyczenia i plagiaty. Prawo autorskie w reklamieInspiracje, zapożyczenia i plagiaty. Prawo autorskie w reklamieInspiracje, zapożyczenia i plagiaty. Prawo autorskie w reklamieInspiracje, zapożyczenia i plagiaty. Prawo autorskie w reklamie

Inspiracje, zapożyczenia i plagiaty. Prawo autorskie w reklamie

Inspiracje, zapożyczenia i plagiaty. Prawo autorskie w reklamie
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Nikt już nie kwestionuje tego, że reklama może być oryginalną sztuką. Bez względu na niesione wartości artystyczne stanowi ona przejaw twórczości człowieka, owoc jego umysłu i jak każdy przedmiot własności intelektualnej podlega ochronie prawnej przed samowolnym wykorzystywaniem go przez nieuprawnione osoby. Równocześnie, podobnie jak inne przejawy ludzkiej kreatywności, sama karmi się dokonaniami innych twórców i poszukuje inspiracji, często wkraczając na pola eksploatacji zastrzeżone przez prawo autorskie dla innych podmiotów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja