Innowacyjny manuskrypt - Marketing przy Kawie
Innowacyjny manuskryptInnowacyjny manuskryptInnowacyjny manuskryptInnowacyjny manuskrypt

Innowacyjny manuskrypt

Innowacyjny manuskrypt
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Kultura popularna z uległością zahipnotyzowanego przyswaja sobie mantrę: „Jeśli czegoś nie da się wyświetlić na monitorze, nikt tego nie dostrzeże”. Tymczasem tegoroczną prestiżową nagrodę w kategorii innowacyjnych mediów El Ojo de Iberoamérica zdobyła kampania przeprowadzona w całości na szpaltach papierowej gazety. Werdykt mógł zadziwić, zwłaszcza że laur przyznano reklamie skierowanej do młodzieży – zatem do wytrawnych „pożeraczy” nowoczesnych nośników informacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja