Polskie przedsiębiorstwa postępują zgodnie z zasadami CSR, choć prawie dwie trzecie z nich nie zna znaczenia tego terminu. Trochę lepiej jest w obszarze innowacji. Alarmujące jest natomiast to, że aż 29% badanych przedsiębiorstw nie ma strategii rozwoju – wynika z najnowszego raportu Agencji Rozwoju Innowacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z badania przeprowadzonego przez agencję Praktycy.com na zlecenie ARI można wywnioskować, że kadra zarządzająca oraz osoby decyzyjne zatrudnione w polskich mikro-, małych i średnich firmach w większości nie znają definicji pojęcia CSR (64%). Zapytane jednak o konkretne działania wiążące się z tym terminem, deklarują, że je podejmują.Problemem w tym wypadku może okazać się brak umiejętności powiązania korzyści, jakie niesie ze sobą CSR, z konkretnymi aktywnościami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.