Innowacje i CSR w MŚP – raportInnowacje i CSR w MŚP – raportInnowacje i CSR w MŚP – raportInnowacje i CSR w MŚP – raport

Innowacje i CSR w MŚP – raport

Innowacje i CSR w MŚP – raport
Praktycy.com

Praktycy.com

-

Praktycy.com

Praktycy.com

Polskie przedsiębiorstwa postępują zgodnie z zasadami CSR, choć prawie dwie trzecie z nich nie zna znaczenia tego terminu. Trochę lepiej jest w obszarze innowacji. Alarmujące jest natomiast to, że aż 29% badanych przedsiębiorstw nie ma strategii rozwoju – wynika z najnowszego raportu Agencji Rozwoju Innowacji.

Z badania przeprowadzonego przez agencję Praktycy.com na zlecenie ARI można wywnioskować, że kadra zarządzająca oraz osoby decyzyjne zatrudnione w polskich mikro-, małych i średnich firmach w większości nie znają definicji pojęcia CSR (64%). Zapytane jednak o konkretne działania wiążące się z tym terminem, deklarują, że je podejmują.Problemem w tym wypadku może okazać się brak umiejętności powiązania korzyści, jakie niesie ze sobą CSR, z konkretnymi aktywnościami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja