Sky is the limit – to hasło, po które wyspiarze sięgają bardzo często. U wielu wywołuje ono jedynie uśmiech politowania, ale dział marketingu Harrodsa traktuje je śmiertelnie poważnie. I akcja za akcją stara się pokazywać, że w najsłynniejszym domu towarowym świata nie ma ograniczeń. Przynajmniej gdy chodzi o kreatywność.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marka taka jak Harrods to wyzwanie. Z jednej strony – trzeba trzymać klasę oraz wypracowany styl, bo potknięcia kosztują drogo i wybacza się je rzadko. Z drugiej – trzeba nieustannie szukać pomysłów, by zaskakiwać i nie dać o sobie zapomnieć londyńczykom oraz światowej klienteli.
Tak jak niedawno, gdy przyjście lata postanowiono świętować, przystrajając front sklepu ogromnymi piwoniami i różami, a sklepową wystawę oddano Diorowi, Pradzie i Versacemu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |