Harrods. Najlepsi z najlepszychHarrods. Najlepsi z najlepszychHarrods. Najlepsi z najlepszychHarrods. Najlepsi z najlepszych

Harrods. Najlepsi z najlepszych

Harrods. Najlepsi z najlepszych
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

Sky is the limit – to hasło, po które wyspiarze sięgają bardzo często. U wielu wywołuje ono jedynie uśmiech politowania, ale dział marketingu Harrodsa traktuje je śmiertelnie poważnie. I akcja za akcją stara się pokazywać, że w najsłynniejszym domu towarowym świata nie ma ograniczeń. Przynajmniej gdy chodzi o kreatywność.

Marka taka jak Harrods to wyzwanie. Z jednej strony – trzeba trzymać klasę oraz wypracowany styl, bo potknięcia kosztują drogo i wybacza się je rzadko. Z drugiej – trzeba nieustannie szukać pomysłów, by zaskakiwać i nie dać o sobie zapomnieć londyńczykom oraz światowej klienteli.

Tak jak niedawno, gdy przyjście lata postanowiono świętować, przystrajając front sklepu ogromnymi piwoniami i różami, a sklepową wystawę oddano Diorowi, Pradzie i Versacemu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się