Harrods daje przywilejeHarrods daje przywilejeHarrods daje przywilejeHarrods daje przywileje

Harrods daje przywileje

Harrods daje przywileje
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

Londyński dom towarowy Harrods ma wyjątkowy wizerunek. Wartość ta, z jednej strony oparta na długoletniej tradycji, z drugiej wciąż wzmacniana jest rosnącą świadomością marki, sprawnym PR oraz oryginalnymi projektami marketingowymi. Od 2006 roku buduje ją także program lojalnościowy, który został zaprojektowany tak, by trafić w gusta zróżnicowanej klienteli sklepu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się