Greccy tyrani - Marketing przy Kawie
Greccy tyraniGreccy tyraniGreccy tyraniGreccy tyrani

Greccy tyrani

Greccy tyrani
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Eklektyczna natura popkultury powoduje, że z wielką łatwością wydaje ona z siebie najdziwniejsze nieraz wytwory. Tu nie ma właściwie reguł, przejrzystych stylów, wyrazistych granic dobrego smaku, określonych świętości, których się nie szarga, wzorów, do których się nie sięga, skojarzeń, których nie można wykorzystać, albo jakichkolwiek ograniczeń w źródłach inspiracji twórców. W gruncie rzeczy tak jest też z szeroko pojętym marketingiem, który sam będąc jej częścią, ma niewątpliwy wkład w heterogeniczną mozaikę współczesnej, tzw. „zachodniej”, kultury masowej. Weźmy na przykład dwa, wydawałoby się, niezwiązane ze sobą słowa: rock i Stalin. Co nam z tego wyjdzie? Otóż będzie to reklama greckiej rozgłośni radiowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja