Pułapki własnego dziedzictwaPułapki własnego dziedzictwaPułapki własnego dziedzictwaPułapki własnego dziedzictwa
Jak uwolnić się od schematów myślenia o konsumentach? (fot. Marketing przy Kawie)

Pułapki własnego dziedzictwa

Pułapki własnego dziedzictwa
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Nie jest łatwym zrozumienie, jak działa konsument. Marketing znajduje się na szczególnie problematycznej pozycji. Sięga bowiem po koncepcje z wielu dziedzin nauki, nie wnikając w stojące za nimi decyzje teoretyczne. Bestsellerowe idee, które trafiły do podręczników marketingu, nieświadomie dziedziczą ten bagaż. Jeśli zajrzymy za tę zasłonę nieświadomości, lepiej pojmiemy, co my w istocie robimy w marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się