Gemius o linkach sponsorowanych - Marketing przy Kawie
Gemius o linkach sponsorowanychGemius o linkach sponsorowanychGemius o linkach sponsorowanychGemius o linkach sponsorowanych

Gemius o linkach sponsorowanych

Gemius o linkach sponsorowanych
Ponad osiemdziesiąt procent internautów, którzy odróżniają linki sponsorowane od innych wyników wyszukiwania, deklaruje, że kliknęło na taki link – czytamy w raporcie Gemius SA przygotowanym na zlecenie NetSprint.pl.

Biorąc pod uwagę to, że jedynie nieliczni internauci wychodzą poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, linki sponsorowane wydają się atrakcyjnym narzędziem promocji witryny w sieci. O powszechności tej formy reklamy w polskim internecie świadczy niewątpliwie fakt, że większość internautów nie tylko odróżnia linki sponsorowane od pozostałych wyników wyszukiwania (62,3%), ale i z nich korzysta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja