Gdy seler udaje frytkę - Marketing przy Kawie
Gdy seler udaje frytkęGdy seler udaje frytkęGdy seler udaje frytkęGdy seler udaje frytkę

Gdy seler udaje frytkę

Gdy seler udaje frytkę
Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

-

Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

Zamiast po papierosy – sięgnij po marchewki, zamiast zajadać się frytkami – schrup naciowy seler. Czy schowanie zdrowych przekąsek w opakowaniach używek albo dań fast food mogłoby pomóc nałogowcom i niezdrowo odżywiającym się konsumentom w zmianie nawyków?

Z nie najlepszymi konsumenckimi przyzwyczajeniami zmierzyła się mieszkająca w Londynie chińska artystka Daizi Zheng. Swój projekt, w którym bazuje na własnych obserwacjach i przemyśleniach, nazwała „Stereotyp”.

Trzeba przyznać – idealnie wpisała się nim w typowe lekarskie przestrogi, no i rady. Zdrowe przekąski zaleca się szczególnie osobom, które właśnie żegnają się z nikotynowym nałogiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja