Niezbite dowody w świecie reklamyNiezbite dowody w świecie reklamyNiezbite dowody w świecie reklamyNiezbite dowody w świecie reklamy

Niezbite dowody w świecie reklamy

Niezbite dowody w świecie reklamy
Krzysztof Bogdalik

Krzysztof Bogdalik

-

Krzysztof Bogdalik

Krzysztof Bogdalik

Czy wierzysz reklamie? Na takie pytanie większość osób odpowie, że nie. Dodając przy tym, że reklama kłamie. Mają rację? Warto przyjrzeć się przykładom podstawowych zabiegów, którymi twórcy reklam od lat starają się uwiarygadniać przekaz.

Odkąd istniał handel, istniały zaczątki komunikacji marketingowej (chociaż wtedy nikt by tak tego nie nazwał). Ograniczała się ona głównie do formy mówionej – czy też raczej do nawoływania bądź pokrzykiwania. Sprzedawcy musieli przykuć uwagę odbiorców, wykrzykując cenę lub zalety produktu.

Jedną z najstarszych metod sprzedaży, wykorzystywaną i dziś, jest udowadnianie działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się