Marketing wolny od GMO (groteskowych marketingowych obietnic)Marketing wolny od GMO (groteskowych marketingowych obietnic)Marketing wolny od GMO (groteskowych marketingowych obietnic)Marketing wolny od GMO (groteskowych marketingowych obietnic)

Marketing wolny od GMO (groteskowych marketingowych obietnic)

Marketing wolny od GMO (groteskowych marketingowych obietnic)
AdvertisementAdvertisement
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W ubiegłym tygodniu dzielono się w mediach społecznościowych artykułem o sukcesie rynkowym Farmio. Ten producent jaj miał jakoby godne naśladowania pomysły marketingowe. Otóż nie wszystkie.

11 stycznia w Money.pl ukazał się artykuł „Z jajek zrobili iPhony. Jak Farmio zdobyło rynek drobiarski kontrowersyjnymi metodami”. Autor artykułu nie potępiał jednoznacznie tytułowych „kontrowersyjnych” praktyk firmy, lecz starał się nakreślić je w szerszej perspektywie walki konkurencyjnej, w której wszyscy walczą takimi metodami, na jakie zezwala im prawo i etyka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się