Jedna z najbardziej oczywistych zasad marketingu głosi, że skuteczny przekaz powinien być dostosowany do rodzaju odbiorców. Ścisłe przestrzeganie tej zasady nie każdemu jednak musi wyjść na dobre. Ostatnio przekonał się o tym sam Microsoft.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cała sprawa zaczęła się z pozoru niewinnie – od zamieszczenia we wrześniu 2008 roku na stronach biznesowych Microsoftu zdjęcia, które miało zachęcić przedsiębiorców do nabywania oprogramowania zwiększającego wydajność pracy. Na zdjęciu tym widać zadowolonych ludzi, zapewne korzystających z narzędzi internetowych firmy Microsoft:
Przekaz prosty i oddający charakter wielokulturowego społeczeństwa amerykańskiego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.