Gdy czarny staje się białymGdy czarny staje się białymGdy czarny staje się białymGdy czarny staje się białym

Gdy czarny staje się białym

Gdy czarny staje się białym
Karina Moch

Karina Moch

-

Karina Moch

Karina Moch

Jedna z najbardziej oczywistych zasad marketingu głosi, że skuteczny przekaz powinien być dostosowany do rodzaju odbiorców. Ścisłe przestrzeganie tej zasady nie każdemu jednak musi wyjść na dobre. Ostatnio przekonał się o tym sam Microsoft.

Cała sprawa zaczęła się z pozoru niewinnie – od zamieszczenia we wrześniu 2008 roku na stronach biznesowych Microsoftu zdjęcia, które miało zachęcić przedsiębiorców do nabywania oprogramowania zwiększającego wydajność pracy. Na zdjęciu tym widać zadowolonych ludzi, zapewne korzystających z narzędzi internetowych firmy Microsoft:

Przekaz prosty i oddający charakter wielokulturowego społeczeństwa amerykańskiego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja