Renault reklamuje nie tylko samochody, ale również bezpieczeństwo, jakie gwarantują one swoim użytkownikom. Korzysta przy tym z wyjątkowo interesującej formy przekazu. Twórcy tego spotu wskrzesili najprawdziwszą metaforę! Nie wierzycie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spot powstał nie z byle powodu. Ma poinformować wszystkich kierowców, jak ważne dla projektantów Renault jest bezpieczeństwo. W testach przeprowadzonych przez Euro NCAP przyznano aż siedmiu modelom tej marki najwyższą punktację. I ten komunikat pojawia się na ekranie zaraz po emisji krótkiego, ale przekonującego filmu. Projekcja jest o tyle ciekawa, że, dotykając trudnego problemu śmierci i kalectwa z powodu wypadków samochodowych, nie korzysta ani z makabrycznych obrazów, ani z przesadnego dowcipu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.