Francuska miłość do samochodówFrancuska miłość do samochodówFrancuska miłość do samochodówFrancuska miłość do samochodów

Francuska miłość do samochodów

Francuska miłość do samochodów
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Renault reklamuje nie tylko samochody, ale również bezpieczeństwo, jakie gwarantują one swoim użytkownikom. Korzysta przy tym z wyjątkowo interesującej formy przekazu. Twórcy tego spotu wskrzesili najprawdziwszą metaforę! Nie wierzycie?

Spot powstał nie z byle powodu. Ma poinformować wszystkich kierowców, jak ważne dla projektantów Renault jest bezpieczeństwo. W testach przeprowadzonych przez Euro NCAP przyznano aż siedmiu modelom tej marki najwyższą punktację. I ten komunikat pojawia się na ekranie zaraz po emisji krótkiego, ale przekonującego filmu. Projekcja jest o tyle ciekawa, że, dotykając trudnego problemu śmierci i kalectwa z powodu wypadków samochodowych, nie korzysta ani z makabrycznych obrazów, ani z przesadnego dowcipu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja