Firmy prowadzą działania lojalnościowe w sektorze B2B (badanie) - Marketing przy Kawie
Firmy prowadzą działania lojalnościowe w sektorze B2B (badanie)Firmy prowadzą działania lojalnościowe w sektorze B2B (badanie)Firmy prowadzą działania lojalnościowe w sektorze B2B (badanie)Firmy prowadzą działania lojalnościowe w sektorze B2B (badanie)

Firmy prowadzą działania lojalnościowe w sektorze B2B (badanie)

Firmy prowadzą działania lojalnościowe w sektorze B2B (badanie)
ARC Rynek i Opinia

ARC Rynek i Opinia

-

ARC Rynek i Opinia

ARC Rynek i Opinia

Połowa przedsiębiorstw działających w Polsce organizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. Jest to jedno z działań, na których firmy nie oszczędzają. Wskazują na to wyniki badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Motivation Solutions.

Jak wynika z raportu badawczego, średnia roczna kwota przeznaczona na prowadzenie programu motywacyjnego dla partnerów biznesowych w 2012 roku wynosiła 460 tys. zł.

Celem prowadzonego od pięciu lat projektu „Badanie potencjału rynku B2B” jest dostarczenie informacji na temat korzystania z narzędzi marketingowych typu BTL w działaniach wsparcia sprzedaży kierowanych do kontrahentów i partnerów handlowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja