Motywować nowocześnie - Marketing przy Kawie
Motywować nowocześnieMotywować nowocześnieMotywować nowocześnieMotywować nowocześnie

Motywować nowocześnie

Motywować nowocześnie
Magdalena Mamczur-Wallin

Magdalena Mamczur-Wallin

-

Magdalena Mamczur-Wallin

Magdalena Mamczur-Wallin

Lojalność i motywacja są jednymi z głównych zagadnień współczesnego marketingu. W dobie półek uginających się pod ciężarem produktów, rosnącej konkurencji i rozwoju wirtualnych zakupów nie jest bowiem sztuką zwrócić na siebie uwagę klientów, ale zatrzymać ich przy sobie na dłużej.

Dlatego coraz więcej firm szuka sposobu na związanie klientów indywidualnych i biznesowych z marką, sięgając po różnego rodzaju projekty wsparcia sprzedaży.

Zgodnie z wynikami badań wykorzystania budżetów BTL w polskich firmach, przeprowadzonych na zlecenie Sodexo Motivation Solutions przez ARC Rynek i Opinia, w 2011 roku 49% firm stosowało narzędzia marketingu bezpośredniego, budując relacje z partnerami biznesowymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja