Fast food zatrzyma na dłużejFast food zatrzyma na dłużejFast food zatrzyma na dłużejFast food zatrzyma na dłużej

Fast food zatrzyma na dłużej

Fast food zatrzyma na dłużej
Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

-

Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

McDonald’s jako „trzecie miejsce”? Gdy maleje popularność sieci Starbucks, w jej buty chce wejść gigant fast foodu. Sieć zainwestuje miliard dolarów, by odmienić swoje oblicze i doznania klientów. Koniec metalowych krzeseł, stolików z włókna szklanego i jaskrawych żółtych neonów. „McDonald’s musi iść z duchem czasu” – mówi Jim Carras, wiceprezes ds. rozwoju sieci w USA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja