Badania coraz mocniej wkraczają do codziennego życia marketerów. Coraz łatwiej sięgnąć po dostępne narzędzia internetowe, które umożliwiają lub wspomagają proces badawczy. Mnogość rozwiązań jest jednak jednocześnie i zaletą, i zmorą naszych czasów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Łatwo dziś utonąć w powodzi narzędzi, metod, informacji, coraz większych zbiorów danych, z których często nic nie wynika. Podobnie jest z ogólnodostępnymi raportami, które można znaleźć w Internecie. Jak ocenić, czy są wiarygodne i czy można na ich podstawie podejmować decyzje? Jak prowadzić własne badania z pożytkiem dla decyzji, które podejmujemy?
Błogosławieństwo i przekleństwo w jednym
Zapewne każdy z nas ma za sobą gorące dyskusje nad przyniesionym przez kogoś „raportem znalezionym w Internecie”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.