Niektórzy już się zdecydowali, inni wyczekują, przyglądając się badaniom typu społeczność on-line. W naturalny sposób pojawiają się pytania: kiedy warto badać w ten sposób, a kiedy raczej nie? Co w danej sytuacji wybrać: stary, sprawdzony, tradycyjny fokus czy nowe, nieznane, ale obiecujące badanie na platformie internetowej?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Badania typu społeczność on-line nie są nowością, choć polski rynek podchodził do nich dotąd dość nieufnie. Podstawowe ich wyróżniki zostały przypomniane w artykule Badania według metodologii społeczność on-line. Śmielej w stronę rewolucji.
Niektóre założenia, jakie należy przyjąć przy tego rodzaju badaniach, np. upodmiotowienie badanych, niepokoją zleceniodawców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.