Europejczyk w dobie recesji – wydaje tyle samo, ale uważniej - Marketing przy Kawie
Europejczyk w dobie recesji – wydaje tyle samo, ale uważniejEuropejczyk w dobie recesji – wydaje tyle samo, ale uważniejEuropejczyk w dobie recesji – wydaje tyle samo, ale uważniejEuropejczyk w dobie recesji – wydaje tyle samo, ale uważniej

Europejczyk w dobie recesji – wydaje tyle samo, ale uważniej

Europejczyk w dobie recesji – wydaje tyle samo, ale uważniej
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

Konsumenci w całej Europie nadal zmagają się z przejawami recesji. Wyniki nowego badania przeprowadzonego wśród internautów nowatorską metodą IdeaBlog przez instytut Millward Brown wskazują, że sposoby wydawania pieniędzy zmieniają się, ponieważ konsumenci biorą pod lupę swoje wydatki. Mimo to większość Europejczyków (61%) planuje utrzymać bieżący poziom wydatków w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja