Maj. Miesiąc bzu, wiosny i mam. W tym roku to także miesiąc nowej kampanii Sephory, która nie tylko jest skierowana do kobiet, ale przede wszystkim ma naprawdę duże szanse, by do nich trafić przez niestandardowe odwołanie się do macierzyństwa i kobiecego piękna.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Motyw matki regularnie, wręcz do znudzenia pojawia się w kampaniach większości produktów dla dzieci – pieluch, kaszek, łakoci z witaminami i łakoci bez witamin.
Matka, jako kulinarna głowa rodziny, z uśmiechem zaprasza do stołu, na którym stawia wazę lub półmisek z potrawami. Przygotowuje je zawsze, z troską o dzieci i małżonka, na bazie naturalnych kostek rosołowych i uszlachetnia ich smak zupełnie niezmodyfikowaną przyprawą do wszystkiego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.