Dzień (sexy) MatkiDzień (sexy) MatkiDzień (sexy) MatkiDzień (sexy) Matki

Dzień (sexy) Matki

Dzień (sexy) Matki
Izabela Woroniecka

Izabela Woroniecka

-

Izabela Woroniecka

Izabela Woroniecka

Maj. Miesiąc bzu, wiosny i mam. W tym roku to także miesiąc nowej kampanii Sephory, która nie tylko jest skierowana do kobiet, ale przede wszystkim ma naprawdę duże szanse, by do nich trafić przez niestandardowe odwołanie się do macierzyństwa i kobiecego piękna.

Motyw matki regularnie, wręcz do znudzenia pojawia się w kampaniach większości produktów dla dzieci – pieluch, kaszek, łakoci z witaminami i łakoci bez witamin.
Matka, jako kulinarna głowa rodziny, z uśmiechem zaprasza do stołu, na którym stawia wazę lub półmisek z potrawami. Przygotowuje je zawsze, z troską o dzieci i małżonka, na bazie naturalnych kostek rosołowych i uszlachetnia ich smak zupełnie niezmodyfikowaną przyprawą do wszystkiego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja