Marketingowy plac zabawMarketingowy plac zabawMarketingowy plac zabawMarketingowy plac zabaw
Poszukiwanie równowagi we współczesnym biznesie nie jest sprawą prostą dla marketingu (fot. Marketing przy Kawie)

Marketingowy plac zabaw

Marketingowy plac zabaw
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jaka będzie przyszłość marketingu? Jak uczestniczyć w nadchodzącej zmianie i gdzie szukać przewagi rynkowej? Wiele zależy od miejsca, w którym się znajdujemy, budżetu, jakim dysponujemy, i celów możliwych do osiągnięcia. Przyjrzyjmy się tym kwestiom bliżej, przez pryzmat kilku opublikowanych w 2019 r. raportów.

Biedronka od niedawna jest źródłem memów, bo zmieniła styl komunikacji. Zamiast kokietować i ujmować klientów grzecznością, postawiła na cięte riposty. Oczywiście nikogo przy tym nie obraża, a w zamian otrzymuje spore publicity i jednocześnie zapewnia rozrywkę internautom.

Bank PKO BP z kolei, żeby poprawić customer experience, testuje rozwiązanie Quantum CX do rozpoznawania uśmiechów klientów i doradców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się