Za dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Za dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Za dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Za dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”
Czy same dane wystarczą, by podejmować trafne decyzje biznesowe? (fot. PTBRiO)

Za dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”

Za dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”
Redakcja

Redakcja

-

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste.

W ciągu ostatnich dwóch lat świat wytworzył więcej danych niż od początku istnienia ludzkości do 2015 r. (a piszemy te słowa na początku 2018 r.) i ta liczba w tempie błyskawicznym nadal rośnie. Każdego dnia użytkownicy Facebooka publikują blisko 4,5 miliarda postów, dzienna liczba „ćwierknięć” na Twitterze zbliża się do 700 milionów, w każdej zaś minucie na YouTube przesyłanych jest około 400 godzin materiałów wideo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się