Dobrego analityka zatrudnię – czyli jakiego?Dobrego analityka zatrudnię – czyli jakiego?Dobrego analityka zatrudnię – czyli jakiego?Dobrego analityka zatrudnię – czyli jakiego?

Dobrego analityka zatrudnię – czyli jakiego?

Dobrego analityka zatrudnię – czyli jakiego?
Weronika Kraszula

Weronika Kraszula

-

junior digital analyst, Bluerank

Weronika Kraszula

Weronika Kraszula

junior digital analyst
Bluerank

Prowadząc biznes, zbieramy coraz większe ilości danych. Jak możemy na ich podstawie podejmować racjonalne, świadome decyzje i czerpać z tego tytułu korzyści biznesowe? Potrzebujemy analityka. Idealny kandydat na to stanowisko w firmie – jaki powinien być?

Idealny kandydat, czyli jaki?
Zamiast od razu rozważać role (należy tu podkreślić liczbę mnogą), jakie pełni analityk w organizacji, zastanówmy się najpierw, jak powinien wyglądać idealny profil kandydata oraz jego predyspozycje.

Przeglądając oferty pracy, można zaobserwować, że coraz częstszym wymaganiem stawianym kandydatom jest umiejętność analitycznego myślenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się