Dostrzec potencjał bezdomnych - Marketing przy Kawie
Dostrzec potencjał bezdomnychDostrzec potencjał bezdomnychDostrzec potencjał bezdomnychDostrzec potencjał bezdomnych

Dostrzec potencjał bezdomnych

Dostrzec potencjał bezdomnych
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Organizacja charytatywna Crisis z Londynu znalazła sposób na to, aby w niekonwencjonalny sposób uwrażliwić opinię publiczną na sytuację osób bezdomnych. W najnowszej kampanii zatytułowanej „See the potential” zaprezentowano zdjęcia nagiego mężczyzny, opublikowane również na łamach poczytnych gazet: „Times”, „Daily Telegraph”, „Independent”, „Financial Times” i „Guardian”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja