Dobry interes w dekadenckim wydaniu - Marketing przy Kawie
Dobry interes w dekadenckim wydaniuDobry interes w dekadenckim wydaniuDobry interes w dekadenckim wydaniuDobry interes w dekadenckim wydaniu

Dobry interes w dekadenckim wydaniu

Dobry interes w dekadenckim wydaniu
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

10 czerwca po raz drugi odwiedzi Polskę. Czy i tym razem wywoła burzę emocji? Niekoniecznie, bo Polacy wiedzą już, że Marilyn Mansona nie trzeba się bać. Prawdopodobnie nie wiedzą jednak, że sam Manson doskonale zdawał sobie z tego sprawę i odpowiednio się przygotował, by znowu wzbudzić spore zamieszanie nie tylko w Polsce, ale na całym świecie.

Do lamusa poszły czarne, gotyckie stroje, długie włosy, mroczny makijaż i utwory w kontrowersyjny sposób poruszające tematy, które od zawsze sprzedawały się jak ciepłe bułeczki – chodzi o seks, przemoc i religię.

Oczywiście na nowym albumie Mansona i w jego nowym image’u perwersyjnego seksu jest wciąż sporo, ale na pierwszy rzut oka widać, że Król Prowokacji nieco złagodniał, a przede wszystkim trzeźwym okiem ocenił współczesny rynek mediów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja