Dlaczego big ideas nie powstają - Marketing przy Kawie
Dlaczego big ideas nie powstająDlaczego big ideas nie powstająDlaczego big ideas nie powstająDlaczego big ideas nie powstają
Big ideas nie powstają. Niektóre dopiero okazują się wielkimi (fot. Pixabay)

Dlaczego big ideas nie powstają

Dlaczego big ideas nie powstają
Patryk Grzeszczuk

Patryk Grzeszczuk

-

head of strategy, Isobar Poland

Patryk Grzeszczuk

Patryk Grzeszczuk

head of strategy
Isobar Poland

Zasada Pareto to taki zgrabny wytrych, często stosowany w dyskusjach przez wszelkich „komersowców” analizujących rynkowe sukcesy i porażki. Brzmi mądrze i rzeczywiście w wielu sytuacjach zdaje się mieć sens. Jest jednak jeden szkopuł. Ta zasada, mimo że niezmiernie wygodna przy ocenie post factum, nie bardzo sprawdza się, gdy próbujemy zaplanować czekające na nas dopiero działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to