Seks, kłamstwa i marketing wirusowySeks, kłamstwa i marketing wirusowySeks, kłamstwa i marketing wirusowySeks, kłamstwa i marketing wirusowy

Seks, kłamstwa i marketing wirusowy

Seks, kłamstwa i marketing wirusowy
Bartosz Piński, Paweł Loedl

Bartosz Piński, Paweł Loedl

-

Bartosz Piński, Paweł Loedl

Bartosz Piński, Paweł Loedl

Mało jest rzeczy równie irytujących jak brief, w którym klient przesyła do agencji żądanie: „Przygotujcie nam do tego viral”. Prawda jest taka, że ani agencja, ani klient niczego takiego nie stworzą na zawołanie. Na horyzoncie zawsze zaś pojawią się pytania: co nam to da, jaki może mieć zasięg, jaki efekt i po co to właściwie robimy?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się