DiCaprio gra dla chińskiego gigantaDiCaprio gra dla chińskiego gigantaDiCaprio gra dla chińskiego gigantaDiCaprio gra dla chińskiego giganta

DiCaprio gra dla chińskiego giganta

DiCaprio gra dla chińskiego giganta
Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

-

Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

Klimat rodem z oscarowej „Incepcji”, akcja rozgrywająca się na paryskich ulicach w strugach deszczu i Leonardo DiCaprio podążający śladem tajemniczej kobiety. To jednak nie recenzja najnowszej hollywoodzkiej produkcji, a filmu próżno szukać w naszych kinach.

DiCarpio tym razem zdecydował się zagrać nie dla kinomanów, lecz dla chińskiej firmy Oppo, która właśnie promuje swój najnowszy produkt – smartphone’a działającego na bazie systemu Android.

Plotki głoszą, że aktor za jeden dzień zdjęciowy zainkasował 5 milionów dolarów (zob. zdjęcia z planu). W reklamie reżyserowanej przez Jeremy’ego Haccouna hollywoodzki gwiazdor wciela się w postać mężczyzny, który poszukuje w Paryżu tajemniczej kobiety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja