Klimat rodem z oscarowej „Incepcji”, akcja rozgrywająca się na paryskich ulicach w strugach deszczu i Leonardo DiCaprio podążający śladem tajemniczej kobiety. To jednak nie recenzja najnowszej hollywoodzkiej produkcji, a filmu próżno szukać w naszych kinach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
DiCarpio tym razem zdecydował się zagrać nie dla kinomanów, lecz dla chińskiej firmy Oppo, która właśnie promuje swój najnowszy produkt – smartphone’a działającego na bazie systemu Android.
Plotki głoszą, że aktor za jeden dzień zdjęciowy zainkasował 5 milionów dolarów (zob. zdjęcia z planu). W reklamie reżyserowanej przez Jeremy’ego Haccouna hollywoodzki gwiazdor wciela się w postać mężczyzny, który poszukuje w Paryżu tajemniczej kobiety.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.