David Bowie: człowiek orkiestraDavid Bowie: człowiek orkiestraDavid Bowie: człowiek orkiestraDavid Bowie: człowiek orkiestra
David Bowie (fot. Pixabay)

David Bowie: człowiek orkiestra

David Bowie: człowiek orkiestra
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

„The Next Day” nastał – nowy album Davida Bowiego jest już w sklepach. Autor pozostaje na świeczniku od ponad czterdziestu lat, a wciąż potrafi sprzedać swój pomysł na sztukę. Piosenkarz, aktor, producent i ikona mody w jednym – w każdym ze swoich wcieleń przykuwa uwagę.

W styczniu 2013 r. Bowie zapowiedział wydanie nowego, trzydziestego już albumu studyjnego. To pierwszy krążek artysty od dziesięciu lat, dlatego plany wprowadzenia na rynek „The Next Day” były sporym zaskoczeniem dla fanów.

(Wyżej) okładka albumu, (niżej) klip do piosenki „The stars (are out tonight)”, jeden z dwóch zwiastunów płyty. W teledysku wyreżyserowanym przez Florię Sigismondi u boku Bowiego wystąpili: Tilda Swinton oraz modele Saskia de Brauw i Andrej Pejic

Informacja o nowej płycie wzbudziła niemałe emocje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja