Praca w dziale sprzedaży to niełatwy kawałek chleba, szczególnie w dobie kryzysu gospodarczego. Cele trudne do zrealizowania, coraz bardziej wymagający klienci, ciągła rywalizacja, presja czasu czy osiągnięć to tylko niektóre cechy sprawiające, że niełatwo jest dziś znaleźć odpowiednich handlowców na dłuższą metę. Problemem jest najpierw dobór pracowników o potrzebnych predyspozycjach i kompetencjach. Jeszcze większym wyzwaniem jest jednak zatrzymanie tych efektywnych, którzy spełniają pokładane w nich nadzieje, przyczyniając się do wzrostu organizacji. Jak zatem skutecznie zmotywować sprzedawców do pracy?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.