Czy sport potrzebuje promocji?Czy sport potrzebuje promocji?Czy sport potrzebuje promocji?Czy sport potrzebuje promocji?

Czy sport potrzebuje promocji?

Czy sport potrzebuje promocji?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Z początkiem wiosny zwykle ruszamy na trasy biegowe i do klubów fitness. Czy w świecie, w którym sport staje się stylem życia, wciąż potrzebna jest promocja marek i obiektów z nim związanych? Na to pytanie próbowali odpowiedzieć uczestnicy marcowego spotkania Komu Komunikacja – „PR na medal”.

Na pytanie twierdząco odpowiada Agnieszka Kęsek, PR manager sieci Fitness Platinium. Jak wynika z przywołanych przez nią danych, w Polsce z usług klubów fitness korzysta obecnie 6% społeczeństwa. Nasz rynek ma jednak znaczny potencjał, a w efekcie konkurencja w branży ciągle rośnie.

Jak sieć, którą reprezentuje prelegentka, zabiega o klienta? Najważniejsze jest, by poznać otoczenie, w którym działa klub – tłumaczyła Agnieszka Kęsek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się