Z początkiem wiosny zwykle ruszamy na trasy biegowe i do klubów fitness. Czy w świecie, w którym sport staje się stylem życia, wciąż potrzebna jest promocja marek i obiektów z nim związanych? Na to pytanie próbowali odpowiedzieć uczestnicy marcowego spotkania Komu Komunikacja – „PR na medal”. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na pytanie twierdząco odpowiada Agnieszka Kęsek, PR manager sieci Fitness Platinium. Jak wynika z przywołanych przez nią danych, w Polsce z usług klubów fitness korzysta obecnie 6% społeczeństwa. Nasz rynek ma jednak znaczny potencjał, a w efekcie konkurencja w branży ciągle rośnie.
Jak sieć, którą reprezentuje prelegentka, zabiega o klienta? Najważniejsze jest, by poznać otoczenie, w którym działa klub – tłumaczyła Agnieszka Kęsek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.