Różne oblicza wewnętrznego public relationsRóżne oblicza wewnętrznego public relationsRóżne oblicza wewnętrznego public relationsRóżne oblicza wewnętrznego public relations

Różne oblicza wewnętrznego public relations

Różne oblicza wewnętrznego public relations
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak motywować wolontariuszy? Jaka jest różnica w komunikacji wewnętrznej między korporacjami a instytucjami publicznymi? Jak to się stało, że w firmach IT tak wzrosła roszczeniowość pracowników? O tym pod koniec ubiegłego roku dyskutowali uczestnicy spotkania Komu Komunikacja, poświęconego wewnętrznemu PR.

– Roszczeniowość wielu pracowników IT nie wynika z ich cech charakteru, bo pracę zaczynali jako otwarci, elastyczni ludzie, ale z błędnej komunikacji wewnętrznej prowadzonej w firmach – mówiła Marzena Tajchman, autorka bloga Części Wspólne, w prezentacji pt. „Jak rozmawiać z roszczeniowym pracownikiem IT”.

Co cenne, prelegentka przyznała, że sama podobną komunikację prowadziła.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się