Czy miłość i erotyka potrzebują promocji?Czy miłość i erotyka potrzebują promocji?Czy miłość i erotyka potrzebują promocji?Czy miłość i erotyka potrzebują promocji?

Czy miłość i erotyka potrzebują promocji?

Czy miłość i erotyka potrzebują promocji?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Czym są szybkie randki? Kto ma monopol na pornografię w Internecie? Co i jak publikować na temat seksu, żeby zainteresować internautów i nie narazić się przy tym na zablokowanie konta w social media? Prelegenci i uczestnicy spotkania z cyklu Komu Komunikacja zastanawiali się nad tym w lutym – miesiącu, w którym swoje święto obchodzą zakochani.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja