Czech i ChuckCzech i ChuckCzech i ChuckCzech i Chuck

Czech i Chuck

Czech i Chuck
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Chuck Norris to aktor znany już kilku pokoleniom widzów. Jego popularność w różnych grupach wiekowych oraz wizerunek twardziela, który jednak ma do siebie dystans, przełożyły się na niespodziewany sukces serii świątecznych spotów, jakie przygotował T-Mobile czeskiej publiczności.

O tym, że zatrudnienie celebryty w reklamie może przynieść wymierne korzyści finansowe, świadczy ostatnia kampania T-Mobile w Czechach. Do zwykłej czeskiej rodziny w te święta zawitał nie kto inny, jak sam Strażnik Teksasu. Ten weteran kina klasy B, znany ze swojego konserwatywnego wizerunku i skłonności do walki na ekranie, a przede wszystkim z „faktów o Chucku Norrisie”, które kilka lat temu robiły furorę w Sieci, w kampanii telekomu zmierzył się ze zgoła odmiennymi oczekiwaniami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja