Chuck Norris to aktor znany już kilku pokoleniom widzów. Jego popularność w różnych grupach wiekowych oraz wizerunek twardziela, który jednak ma do siebie dystans, przełożyły się na niespodziewany sukces serii świątecznych spotów, jakie przygotował T-Mobile czeskiej publiczności.O tym, że zatrudnienie celebryty w reklamie może przynieść wymierne korzyści finansowe, świadczy ostatnia kampania T-Mobile w Czechach. Do zwykłej czeskiej rodziny w te święta zawitał nie kto inny, jak sam Strażnik Teksasu. Ten weteran kina klasy B, znany ze swojego konserwatywnego wizerunku i skłonności do walki na ekranie, a przede wszystkim z „faktów o Chucku Norrisie”, które kilka lat temu robiły furorę w Sieci, w kampanii telekomu zmierzył się ze zgoła odmiennymi oczekiwaniami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.