Co w e-sklepie robisz dobrze, a co źle? Zapytaj Google AnalyticsCo w e-sklepie robisz dobrze, a co źle? Zapytaj Google Analytics
Można wspomóc się nowoczesnym narzędziem (fot. ArTo/Fotolia)

Co w e-sklepie robisz dobrze, a co źle? Zapytaj Google Analytics

Co w e-sklepie robisz dobrze, a co źle? Zapytaj Google Analytics
Cezary Lech

Cezary Lech

-

Cezary Lech

Cezary Lech

Zdarzyło ci się zdawać egzamin, nie słuchając pytań egzaminatora? Wielu właścicieli sklepów internetowych robi tak codziennie. Bo przekonywanie internauty do zakupu to egzamin. A potrzeby użytkownika wyrażone zachowaniem na witrynie to pytania egzaminacyjne. Bez narzędzia analizującego zachowania rozmijasz się z potrzebami klientów. Tracisz okazje do sprzedaży, czyli oblewasz egzamin.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się