Tam analityka, gdzie użytkownikTam analityka, gdzie użytkownik
Jeden system, by wiele połączyć (fot. Domas Orintas/Fotolia)

Tam analityka, gdzie użytkownik

Tam analityka, gdzie użytkownik
Łukasz Plona

Łukasz Plona

-

Łukasz Plona

Łukasz Plona

Google Universal Analytics to narzędzie, które może stanowić atrakcyjną alternatywę dla innych systemów analitycznych, zbierających dane z różnych kanałów kontaktu z klientami.

Z badań firmy Gartner wynika, że 64 proc. przedsiębiorstw na świecie w 2013 r. zainwestowało lub zadeklarowało, że zamierza zainwestować w technologię Big Data. 30 proc. już podjęło decyzję o zakupie odpowiednich narzędzi, 19 proc. planuje inwestycję w ciągu roku, a 15 proc. daje sobie na pełne wdrożenie Big Data dwa lata.

Popularność rozwiązań analitycznych wzrasta od kilku lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się