Cykl życia klientaCykl życia klientaCykl życia klientaCykl życia klienta

Cykl życia klienta

Cykl życia klienta
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Tematyka lojalności klienta najogólniej rzecz ujmując dotyczy wszystkiego, co wiąże się z zainicjowaniem i utrzymaniem wartościowych relacji z konsumentem. Korzystając z modelu Customer Life Cycle (CLC), firma może określać najwłaściwsze sposoby budowania długotrwałej lojalności klienta i zabezpieczenia się przed jego ucieczką do konkurencji.

Bez wątpienia kolejne pokolenie marketerów dzięki osobowym bazom danych będzie kontaktować się ze swoimi klientami bezpośrednio, nie zważając na ich liczbę. Jest to tzw. „one-to-one marketing”, wychodzący naprzeciw potrzebom konkretnego indywidualnego nabywcy. Przygotowuje on specjalne propozycje (produktu o określonych właściwościach, przystępnej cenie, dogodnym terminie dostawy itd.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja