Branża motoryzacyjna stawia na luksusBranża motoryzacyjna stawia na luksusBranża motoryzacyjna stawia na luksusBranża motoryzacyjna stawia na luksus

Branża motoryzacyjna stawia na luksus

Branża motoryzacyjna stawia na luksus
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Europejskie metropolie starają się zrównoważyć system transportu, bardziej dbając o rowerzystów i komunikację zbiorową. W Polsce zaskakująco prędko popularność zdobywają małe motocykle. Czyżby duże, luksusowe auta stały się przeżytkiem? Branża samochodowa twierdzi, że wręcz przeciwnie.

Pięć lat temu świat powoli podnosił się z kryzysu finansowego, ceny ropy pokonywały kolejne rekordowe progi, a branża motoryzacyjna patrzyła w przyszłość z dużą rezerwą. I właśnie wtedy francuska grupa PSA (należy do niej między innymi Peugeot) zdecydowała się na stworzenie marki DS. Marki luksusowej, odcinającej się od popularnych i w miarę przystępnych cenowo samochodów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się